Re: Un dubte sobre debian i els mantenidors

A Divendres 28 Febrer 2003 18:26, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> A Divendres 28 Febrer 2003 17:24, Antoni Bella Perez va escriure:
> Benvolguts Jordi i Toni,
>
> gràcies per les vostres respostes. Diguéssim que m'ho superat tot una mica.
> No sé si he quedat com un idiota, però no m'ha agrada com estan quedant els
> paquets de qt, però que hi farem.

  Ni molt menys, les crítiques a les coses mal fetes estan per a que aquestes
millorin (el tema del xicot de 16 anys hauràs d'esperar un temps).

  Què s'hi pot fer? Pots demanar-li a un desenvolupador que et signi un no se
què i fer-te desenvolupador de Debian, i si els demostres que ho pots fer
millor et diran que endavant... Oi que sembla fàcil de dir? ;-)

> Respecte la les llistes, no arribo a tot. Ja m'agradaria, però no puc.
> Estic aprenent tot a marxes forçades, quan s'arriba, s'arriba.
>
> Be, que hi farem.
>
> Gràcies,

  Home, hi ha qui les fa servir com a suplement per a estudiar, la qüestió
sols era que les coneguis.

  A servir
  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 598.01 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-5

-