Re: Un dubte sobre debian i els mantenidors

A Divendres 28 Febrer 2003 16:12, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> Hola,
>
> estic seguit fil per randa la llista de debian-kde.
>
> Ha hagut una actualització dels paquets de qt. Apart que van haver mogudes
> amb els mantenidors anteriors, ara s'ha agafat amb força ganes i per
> exemple hi ha una versió de woody de kde3.1, apart de la de sid (gcc3.2)
>
> La meva questió es sobre la emprenyamenta que estic agafant sobre com
> s'estan fent els paquets. Apart que s'ha creat un paquet exclusivament per
> mantenir la compatibilitat amb version anteriors, en comptes de fer-ho amb
> la opció "warning deprecated header .....".

> [...]

  Hola Leo

  La veritat es que per a parlar de temes tan tècnics estàs de sort que per
aqui dintre corre en Jordi Mallach. A banda del que et puga solucionar ell
trobo que potser t'interessaria la llista debian-devel-spanish, no són gaire
gent però deu n'hi do i a més hi ha més diversitat per les diferents matèries
que domina cadascun.

  Dintre de la mateixa línia a Hispalinux hi ha una llista KDE (amb web i tot)
per a desenvolupadors del KDE hispà i s'hi poden tractar temes ben diversos i
molt tècnics.

  Atentament
  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 598.01 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-5

-