Re: Un dubte sobre debian i els mantenidors

On Fri, Feb 28, 2003 at 04:12:18PM +0100, Leopold Palomo Avellaneda wrote:
> Ha hagut una actualització dels paquets de qt. Apart que van haver mogudes amb
> els mantenidors anteriors, ara s'ha agafat amb força ganes i per exemple hi
> ha una versió de woody de kde3.1, apart de la de sid (gcc3.2)

Hmm. No han canviat de mantenidors, simplement ara ho porta el tio de
KDE i l'anterior mantenidor (Ivan), amb Madkiss, que era el nou
mantenidor (el xic de 16 anys).

> [...]
> la compatibilitat amb version anteriors, en comptes de fer-ho amb la opció
> "warning deprecated header .....".
>
> Ara, per exemple no he pogut compilar una cosa, ja que els stiles de qt, només
> ha debian estan com a plugins, i resulta que et recomanen que et posis en
> contacte amb l'autor perquè canvii el codi si vol que funcioni per debian.
> (això és el que jo he entés).
>
> Total, que voldria saber la vostre opinió sobre com es porta el tema dels
> paquets i les decicions preses. Si ha hagut algun precedent, etc.

Hmm. Com és d'esperar, no estic molt ficat en el tema, encara que vaig
començar a llegir el fil de les Qt i tal. Es veu que va començar pq Ben
(el de KDE) es va queixar de la nula cooperació de Martin amb ell i tal.
Finalment, es van ficar d'acord, i ara duen el paquet Ben, Ivan i
Martin tots junts, mitjançant la llista de correu. Aquest fil ja va
fer-se més tècnic i van discutir els paquets de capçaleres de Qt, que es
veu que de les que venen amb el tar.gz, bona part son coses de
compatibilitat amb qt2 i qt1, i miraven de ficar-les en un paquet apart.

Semblava una bona idea, però no se com ha quedat. El que sí em sembla és
que la decisió s'ha fet després de prou discussió en debian-devel i
debian-kde, i no la ha fet el "mocós" ;) precisament, sino els
desenvolupadors més experimentats.

El problema que tens amb el canvi no ho puc entendre, pq no tinc ni idea
de les coses de Qt i tal, així que no et puc dir molt més.

> Pd realment m'estic emprenyant, ja que el mantenidor del paquet és un mocós de
> 16 anys i deu dominar que t'hi cagues.

Hehe. Li van donar un compte la setmana passada després d'uns 8 mesos en
la nevera...

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/