Com afegir una sessió a gdm?

Hola,

Utilitzo com a display manager el GDM del gnome1.4. Fa poc vaig instal·lar el xfce i el window maker per provar-los, però en engegar el gdm, no m'apareixen com a opció per escollir (a diferència de si utilitzo el kdm).

He mirat si me'n sortia amb el gdmconfig... però no. I mirant-me els arxius de configuració de /etc/gdm tampoc he trobat com fer-ho. Algú em pot ajudar en com afegir una nova sessió al gdm , o indicar-me algun document on ho expliqui?

Gràcies.

Salut,

Linux user number # 295026

{[xWapS]} · Xavier Clotet i Fons