Re: problema amb SCSI? (era USB mass storage)

En/na Xavier Noria ha escrit:
Despres del que en Carles Bonamusa va suggerir m'inclinaria a pensar que el problema no es del dispositiu:

    1. El fabricant diu que funciona amb kernels 2.4.x.
    2. El dimoni usbmgr sembla detectar el dispositiu i els logs
       diries que tenen bona pinta (veure log al final).

Tinc suport per a SCSI activat, usb-storage, usbcore, usb-hdci, suport per a vfat tambe. El cas es que no puc muntar-lo:

    malacaton:/home/fxn# if test -d /mnt/flash/; then echo 1; fi
    1
    malacaton:/home/fxn# mount -t vfat /dev/sda /mnt/flash/
    mount: /dev/sda is not a valid block device
    malacaton:/home/fxn# mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/flash/
    mount: /dev/sda1 is not a valid block device
    malacaton:/home/fxn# sg_scan -i
    malacaton:/home/fxn#

Hola:
El que dius em recorda molt els problemes que vaig tenir amb una càmara Pentax, la memòria Compact Flash es muntava també via cable usb com un disc scsi /dev/sda1. Fins que no vaig trobar al Google algu que deia que havia de retocar unas linies del kernel no va funcionar.
Els logs també feien bona pinta....
Has provat de buscar al Google amb nom del fabricant, model,..?
Sort!
Xarx
Això funciona amb Linux  (Usuari registrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.4.20