Re: problema amb SCSI? (era USB mass storage)

Bé, això té pinta que scsi no està ben configurat, o emulat o punyetes varies.

D'un how-to "CD-writing" he tret aquest script:

test `whoami` = 'root' || echo "You must be root to execute the commands."
cd /dev/
umask -S u=rwx,g=rwx,o-rwx
[ -f loop0 ] \

això el que fa és són els dispositius. Potser podries porvar-ho. Jo no ho he
fet servir mai, no m'ha calgut, i em sobte que a debian et calgui. Potser
tens quelcom malament de l'instal·lació.

Un cop tens fet els dispositius, si no t'ha donat cap error pot intentar de
provar el cdrecord.

No recordo si feies servir l'emulació de scsi, però si si, recorda de posar el
append="ide-scsi" (o quelcom així, no m'enrecordo exactament) com paràmetre
del nucli.

"I'm sorry", no sé si et puc ajudar molt.

Leo

A Dimarts 11 Febrer 2003 13:15, Xavier Noria va escriure: