Re: problema amb SCSI? (era USB mass storage)

A Dimarts 11 Febrer 2003 12:28, Xavier Noria va escriure:

> Amb l'stick connectat diu:
>
> malacaton:/home/fxn# cdrecord --scanbus
> Cdrecord 1.11a34 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2002 Jörg
> Schilling
> cdrecord: No such file or directory. Cannot open '/dev/pg*'. Cannot open
> SCSI driver.
> cdrecord: For possible targets try 'cdrecord -scanbus'. Make sure you
> are root.
>
> Que us sembla?
>
> -- fxn

a veure:

1- primer assegurat que el tens ben instal·lat. Ja saps: apt-get install
cdrecord ....
2- quan l'instalis, o quan es va instal·lar et demanava una opció de seguretat
per quan, els usuaris que no son root el podien còrrer  (em sembla que som
els del grup cdrom) Si de cas torna'l a instal·lar i a veure que passa.
3- trorna-ho a provar

Leo