Re: modem + tarja de xarxa

El lun, 10-02-2003 a las 16:06, Jordi Mallach escribió:

> Sona a que a l'iniciar-se la connexió, no estàs establint un default
> gateway per a la connexió ppp0. Com et connectes a internet? Tens un
> gateway definit per a eth0?

A mi hem passa el mateix i ho solucione com el ferran: ifdown eth0 i ja
funciona. Jo si tinc gateway per a la conexió eth0 (es la propia
maquina) pero de la ppp0 no tinc ni idea. Hem conecte al modem de la
facultat directament per cridada local.

--
Marta Pla i Castells <Marta.Pla@uv.es>
Instututo de Robótica (Universitat de València)