Re: USB mass storage

On Mon, Feb 10, 2003 at 04:13:39PM +0100, Xavier Noria wrote:
> Hola, m'he tirat tot el cap de setmana intentant muntar un pen drive
> (una mena de disc amb forma d'encenedor i connexio USB) sense exit.
> Despres de fer mil proves, llegir documentacio i mirar de resoldre el
> problema amb gent de freenode#debian, la conclusio es que el mes
> probable es que aquest model no funcioni sota Linux (malgrat que a les
> instruccions diu que si amb kernels 2.4.x i he provat amb un 18, un 19
> i un 20).
>
> La gent que me l'ha venut ha estat molt amable i m'han ates molt be,
> [...]
En principi qualsevol dispositiu qu tingui suport per el driver de mass storage tindria que funcionar sense cap problema...y en principi tots de la mateix amanera, sigui un disc dur, un reproductor de mp3 o una camara digital. En el cas que no suporti el dirver de mass storage ja es questio de fer pregaries varies :)

En el cas que el teu aparell sigui compatible amb el driver mass storage nomes ha s de carregar el modul de mass storage al kernel i despres muntar el primer dispositiu scsi lliure que tinguis (si no en tens cap mount /dev/sda /mnt) i ja tens el dispositiu funcionant.

--
Ferran Fàbregas