Re: Returned mail: see transcript for details

Bé, jo tinc la conexió totalment configurada per eth0 (amb el corresponent gateway) l'unic que no te per que  funcionar... normalment surt a internet per el ppp0.

El  que jo voldrira es poder mantenir un gateway per la interficie eth0, i en el cas que s'estableixi una conexió via ppp0 la conexió funciones a trabes d'aquest i sino, funciones a trabes de eth0.

es viable?

--
Ferran Fàbregas