Re: eth0 ha desaparegut

A Diumenge 09 Febrer 2003 00:10, va escriure:

> Bé... em penso que no caldrà que toquis l'mknod per res, ja que per
> poder fer ús de les interfícies ethernet no et cal pas un dispositiu
> de /dev. No entenc massa bé què vols dir amb això de "al
> arrancar/apagar" però si et dóna un error en fer un ifup, la cosa fa
> pensar que pugui tractar-se un error al /etc/network/interfaces,
> fes-li un cop d'ull... aviam si pots donar més detalls sobre el
> problema i et podem fer un cop de mà.

Al arrancar/apagar Linux, em diu:

Configuring/Deconfiguring network interfaces: eth0: Unknown host

que evidentment és el mateix que em diu amb ifup i ifdown. La
comunicació amb la xarxa és correcta (he fet des de ping fins a
treballar amb tcpdump, sense problemes). Per cert, el
/etc/network/interfaces el tinc així:
--
auto lo eth0

iface lo inet loopback

iface eth0 inet static
        address 192.168.17.3
        netmask 255.255.255.0
        gateway
--

Pel que he estat mirant, el problema ha d'estar ací, però jo no ho veig.

Gràcies.

Pep