USB mass storage

Hola, m'he tirat tot el cap de setmana intentant muntar un pen drive
(una mena de disc amb forma d'encenedor i connexio USB) sense exit.
Despres de fer mil proves, llegir documentacio i mirar de resoldre el
problema amb gent de freenode#debian, la conclusio es que el mes
probable es que aquest model no funcioni sota Linux (malgrat que a les
instruccions diu que si amb kernels 2.4.x i he provat amb un 18, un 19
i un 20).

La gent que me l'ha venut ha estat molt amable i m'han ates molt be,
pero m'agradaria comprar-ne un altre assegurant el tir... sabeu de cap
model que funcioni de ben segur i pugui comprar a Barcelona o be a la
xarxa?

-- fxn