Re: Problemes amb la ISDN

En/na Enhy ha escrit:
Gracies és un detall que no havia considerat, ho verificarè.
La targeta és una Conceptronic 128PW, i crec que el xip que porta és el W6692CF de Winbond, de fet, m'ha funcionat amb una RedHat i aun la Potato.
Si em podeu donar més idees, us ho agrairè.

Salutacions
Raül

Hola:
Jo tinc una Conceptronic (el manual posa com model 128i(R)), segons la guia d'instal·lació que porta diu que has de configurar el nucli activant "Support for HFC PCI-BUS cards", i carregar el modul hisax amb type=35 protocol=2. Tocant una mica el /etc/isdn/ipppd.ippp0 posant el usuari, i el /etc/isdn/device.ippp0 amb el n de telefon i posant DIALMODE=auto. Em va funcionar a la primera.

Quan vull tenir la connexió disponible executo  un script d'una linea:
/etc/init.d/isdnutils start
I amb stop perque pari tot.
Que tinguis sort!
Xarx
Això funciona amb Linux  (Usuari registrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.4.20