RE: Instal.lant Debian

Hola Debianers,

Primer de tot agrair-vos les vostres respostes.

Segon, indicar-vos que he recompilat el codi amb diverses opcions de
APM, configurant el nou kernel a la LILO, però no he aconseguit que
el PC s'aturi al realitzar un "halt".
Estic pensant que es cosa de l'arxiu "K20apmd" o del "S90halt" del
directori "/etc/rc0.d/".
L'extrany es que la Mandrake si que l'atura.

Tercer, gracies pels vostres consells respecte al LaTeX, m'han
encaminat molt. Encara que valoro positivament l'eina del LyX, no
m'acaba d'agradar el seu funcionament. Seria molt millor disposar
d'una eina semblant, en que es pogués modificar directament sobre el
document de text plà, veient el resultat sobre pantalla, sobretot
pel que fa a les taules, fòrmules, etc. (Recordant el WordPerfect5.1
en que un cop escrites les fòrmules es podien veure gràficament, per
observar els errors).

Avui acabo de configurar la connexio a Internet i aquest mail
l'envio desde Debian amb Mozilla. Va molt be.

Nomes tinc un problema. Com es configura el Mozilla per permetre
escriure accents? No hem deixa.

A reveure,
    Carles Noguera