Re: [valux-list]: des de quan te publicament Microsoft por?

On Mon, Jan 20, 2003 at 09:39:01AM +0100, Emilio wrote:

> Oght!
> Uaaaaahhh, al·lucinant. Que algú em faixa una galtada que m'he tornat
> definitivament gilipollas.
> Com pot ser? Com s'atreveixen? :-O

Passant de conyes, a mi em sembla molt lògic que ho facen. Vaja! Ho diu
a la teua firma! M$ mostra un dels seus trets tradicionals: voler
guanyar més i més porció del mercat, a més de no perdre el que té. Amb
eixe anunci el que fan és asegurar-se de què "no els oblides"  :)
Jo no els oblide, la qual cosa consitueix un dels factors pels quals
utilitze programari lliure.

> "El colmo de este negocio es anunciarse en la puta cara
> de la propia competencia directa"
> 				-- Lucciano Bennetton
>
> --
> Emilio Bueso, << ESPAI RESERVAT PER MICROSOFT >>
> bueso@vives.org

Per cert, tinc un servidor de correu amb comptes virtuals (Postfix
consultant una base de dades MySQL per a saber qui és i qui no és usuari
de correu). Com que dits usuaris no existeixen en el sistema i "quota"
es basa precisament en això per a fixar la quota de disc, com ho faig?
Podeu aportar alguna idea?

Pepe.

--
José Marcos Chalmés García - Public key ID: 0x6FDE933B
www.polinux.upv.es - www.debian.org - www.gnu.org - www.bsd.org - ...