Re: Instal.lant Debian

En/na Carles Noguera Balasch ha escrit:
Hola a tots,

Estic instal·lant el Debian 3.0 r1 des de zero i punt a punt per anar-me possant al dia de cada element. Amb el Mandrake tenia massa coses i no savia que hi tenia.

Segurament tindré alguns dubtes. A veure si hem podeu anar ajudant.

Fins ara he fet...
  - Instal·lar Debian Basic.
  - Instal·lar/Configurar Locales.
  - Configurar sistemes de fitxers. fstab
  - Instal·lar/Configurar xserver-svga. (va costar 1200x1024
  - Instal·lar Window Maker.
  - Instal·lar Pingus i jugar una mica.
  - Instal·lar LaTeX (m'estic mirant com va. Sembla WP5.1)

Voldria saber el següent:
  - Com es pot fer per que al fer halt l'ordinador s'aturi.
    És cosa del kernel o del "rc0.d" ?

Si el que et passa és que et posa "Power down" i no s'apaga, probablement sigui perquè no tens el mòdul apm del kernel carregat. La veritat és que no perquè ho soluciona, però ho vaig llegir per algun lloc i a mi em va de conya. Quan vaig recompilar el kernel el vaig ficar a dins i ja no cal ni carregar-lo.

- Amb LaTeX: com hem recomaneu que hi treballi? Trobo una mica complicat els accents "\´a" algun consell?
    I, possar imatges? Encara no ho he trobat.
    Per veure els documents tinc XDVI. N'hi ha algun altre?

- Després vull entrar en la connexió a Internet. Quin paquet hem recomaneu? Netscape?

Mozilla en X i elinks en consola

P.D: Vull arribar a prescindir de Windowns.
     N'estic fart dels missatges "No hay memòria suficiente".

Gràcies per endavant. Suposo que us aniré incordiant sobint

Salutacions,
Carles Noguera

salut,

victor

|                                                                    |
|       .:;i;::.                                                     |
|   ,jGGLjttjfGfi.                                                   |
| .:fGj;       .tGG;              VICTOR ZABALZA                     |
| :Lf.    :,::.  ;Gj                                                 |
| jf     i,       Gt          vzabalza @ teleline.es                 |
| Li     j     .  G,                                                 |
| fi     ji  .  :j:           vzabalto7 @ fis.ub.edu                 |
|  ;L:    .;tii;i:                                                   |
|   jG:                    Usuari Linux Registrat #27445             |
|    iL,                                                             |
|     .it,.           GNU/Linux Debian Testing - Kernel 2.4.20       |