Re: Quí es fica amb el KDE?

A Dissabte 11 Gener 2003 15:54, Antoni Bella Perez va escriure:
> ####
> Algunes de les noves funcionalitats d'aquesta versió del KMail inclouen
> (comparades amb el KMail 1.4, que forma part del KDE 3.0):

Mmm, interessant...

>   Aclarir de que sinó fos perque hi he estat treballant segurament ara
> estaria a la 3.0, però per sort no és així, a falta de la estabilitat de la
> versió final n'estic molt satisfet. Ja us n'heu fet ressò de la notícia del
> "Khtml": La multinacional Apple hi ha col·laborat amb codi obert. Yeahh!!!

Doncs eixa deu ser la millor manera per a les multinacionals per a
col·laborar amb el codi obert: que es mullen en projectes realment lliures.
Per cert, que acabe de llegir que Apple acaba de llençar Safari, un
navegador Web per a MacOS X, així que supose que també hauran agafat molta
tecnologia de Mozilla o Konqueror, i han donat alguna cosa a canvi. Està bé.

>   Ja conec el perquè ho has dit però no hem resisteixo a respondre't. I es
> que si un pateix és perque vol. No hi estàs d'acord.? ;-)

Jo també m'ho imagine, però si és de veres que tens 128 MB només i
t'atreveixes amb KDE 3.1, supose que és per que va bé, dic jo... De tota
manera, poques aplicacions K* simultànies podràs obrir.

Per cert, algú sap per què al llegir els misstages amb el Kmail m'apareixen
els punts de les "l" geminades com un asteric ("*") en lloc del caracter
correcte ("·")?

--
Francesc Alted