Quí es fica amb el KDE?

A Dissabte 11 Gener 2003 14:28, Jordi Mallach va escriure:

> Per la mòdica quantitat de 100mb addicionals de ram lliure,
> transparències fins en el carnet d'identitat!
>
> :)

  Canvio l'assumpte i us responc als dos en aquest missatge, Aprepareu-vos.
Grrrr!!!

  Jo he passat de la 2.2.2 a la 3.1 pel que la diferència de rendiment i look
and feel és substancial. A més estic usant activament el Konqueror i el
KMail, i sóc Kdependent de tots dos pel bé que funcionen i les
característiques que aporten.

  Aquestes dades les he tret de "Ajuda -> Introducció al KMail" i com que
responen especificament al teu correu (almenys en un programa) aquí les tens:

####
Algunes de les noves funcionalitats d'aquesta versió del KMail inclouen
(comparades amb el KMail 1.4, que forma part del KDE 3.0):

CANVI IMPORTANT: L'acció 'Esborrar', esborrarà els missatges de forma
irrecuperable. Empreu 'Moure a la paperera' per a enviar-los a la paperera.
- - PGP/MIME (RFC 3156) suport per a usuaris de GnuPG
- - Suport S/MIME
- - Visor opcional de l'arbre MIME que us permetrà accedir a totes las parts del
cos del missatge (adjunts)
- - Columnes d'opció dels missatges total/per llegir en la vista de carpetes
- - Icones de les carpetes personalitzades
- - Format personalitzat de la data
- - La reorganització de la barra del menú s'assembla més a d'altre aplicacions
del KDE
- - La identitat per defecte pot renomenar-se ara
- - Múltiples claus OpenPGP segons adreces de correu (útil per a llistes de
distribució)
#####

  Aclarir de que sinó fos perque hi he estat treballant segurament ara estaria
a la 3.0, però per sort no és així, a falta de la estabilitat de la versió
final n'estic molt satisfet. Ja us n'heu fet ressò de la notícia del "Khtml":
La multinacional Apple hi ha col·laborat amb codi obert. Yeahh!!!

  Jordi:
  Et recomano l'"Assistent de configuració de l'escriptori", a la passa tres,
i que  possis la barra desplaçadora al mínim i a partir d'aquí pots entrar al
"Centre de control del KDE" i posar els detallets que t'agradin sempre que el
teu processador ho suporti.

  Ja conec el perquè ho has dit però no hem resisteixo a respondre't. I es que
si un pateix és perque vol. No hi estàs d'acord.? ;-)

  Toni
- --

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-4

- -