Re: JA PUC ARRENCAR DEBIAN!!

En/na Carles Pina i Estany ha escrit:

Hola,

On Sat, 4 Jan 2003, Miquel Cubells i Gonzalvo wrote:

2) Problema: Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:42
Solució: reinstal·lar Debian amb el sistema d'arxius ext3 (no reiserfs)

jo instal.lo Debians amb ReiserFS sense problemes, que consti, eh?

és a dir, el problema no sé d'on venia però el Reiser funciona bé...

El kernel que va utilitzar el miki no era pas el bf2.4 de debian, que té
compilat el suport reiserfs, sino el de knoppix
(kernel-image-2.4.20-xfs), que té suport reiserfs, però compilat com
mòdul, de manera que no podia muntar el root perque encara no havia
carregat els mòduls. Jo ho vaig solucionar d'una altra manera: fent un
chroot dins la partició i canviant el kernel per un que ja havia
compilat per al mateix ordinador (amb reiserfs 'builtin').

Salut,

Víctor

|                                                                    |
|       .:;i;::.                                                     |
|   ,jGGLjttjfGfi.                                                   |
| .:fGj;       .tGG;              VICTOR ZABALZA                     |
| :Lf.    :,::.  ;Gj                                                 |
| jf     i,       Gt          vzabalza @ teleline.es                 |
| Li     j     .  G,                                                 |
| fi     ji  .  :j:           vzabalto7 @ fis.ub.edu                 |
|  ;L:    .;tii;i:                                                   |
|   jG:                    Usuari Linux Registrat #27445             |
|    iL,                                                             |
|     .it,.           GNU/Linux Debian Testing - Kernel 2.4.20       |