Instalacio de ispell-sc-ca.zip de www.softcatala.org

Hola:

D'entrada, disculpeu per si la pregunta te una resposta molt òbvia, però
l'informàtica no és el meu fort.

Estic instal·lant el nou ispell de softcatala una debian-woody seguint les
instruccions del fitxer d'ajuda i al fer-lo genera tres fitxer:

- catalan.hash
- catalan_i.dic.cnt
- catalan_i.dic.stat

Amb el catalan.hash no tinc problema ja que suposo que s'ha de copiar a
/usr/lib/ispell sense mes oi?.

Però tinc 3 preguntes:

1. Que s'ha de fer amb el catalan_i.dic.cnt i el catalan_i.dic.stat?

2. El zip tb te el fitxer el fitxer "catalan_i.aff".  S'ha de substituir el
/usr/lib/ispell/catala.aff pel catalan_i.aff re-nombrant a catala.aff?

3. El zip tb te el fitxer el fitxer "catalan_i.dic". Que s'ha de fer amb ell?

Moltes gràcies per l'ajuda i salutacions. Pep Roca.