Re: NO PUC ARRANCAR DEBIAN

el Thu, 02 Jan 2003 13:19:21 +0100
Miquel Cubells i Gonzalvo <mcubells@menta.net> va dir:

> 1) Els altres usuaris de l'ordinador (usen windows) em reclamen poder
> engegar windows sense necessitat de disc d'arrencada. Com puc fer-ho?
> (encara que sigui sense passar pel grub, com a solució temporal)

probablement tens la configuració de l'antic grub com a activa i el punt de muntatge del kernel no és el que li pertoca (deu buscar el de l'antiga mandrake). d'alguna manera hauries de poder modificar el fitxer menu.lst del grub i canviar-li els paràmetres d'arrancada. (no sé quins són els que venen per defecte).
De totes maneres, si el windows no l'has canviat de partició per a res, no entenc que el grub no el trobi.

> 2) Com puc resoldre el kernel panic? (Sistema d'arxius que em vaig
> instal·lar: reiser fs)

no deus tenir ben compilat el nucli o la instal·lació no s'ha fet correctament. Si pots recompilar-lo, torna-ho a provar,mirant que tinguis bé tots els paràmetres (a vegades en venen alguns per defecte que no van bé amb tots els ordinadors).

No sé si et serveix de gran cosa, però és el que se m'acudeix ara mateix....

apa, salut!

pau.