Openoffice i el clipboard

Hola llista,

Tinc instl·lat l'openoffice 1.0.1 dels paquets debian. ( deb http://ftp.freenet.de/pub/ftp.vpn-junkies.de/openoffice/ woody main contrib ).

El problema és el següent: en copiar el text des del Mozilla (el text d'una pàgina web) i intentar copiar-lo al Writter, al cap d'una miqueta d'intentar-ho em surt el següent error: "Requested clipbosrd format is not available", en canvi, si intento copiar aquesta pàgina a l'Abiword em copia el text sense problemes. Si només intento copiar un part de la pàgina, amb el Writter, me la copia (amb les comandes html, però me la copia).

Quin podria ser el problema?

Una altra cosa relacionada amb l'openoffice, com s'aconsegueixen més fonts?

Gràcies per avançat!
Salut

P.D.: Tinc l'entorn en anglès, hi vaig posar el diccionari català però encara no l'he configurat... ja vaig veure un article a bulmalug.net i ho intentaré.

Yahoo! Messenger
Nueva versión: Webcam, voz, y mucho más ĦGratis! Descárgalo ya desde http://messenger.yahoo.es