Re: [Docscaliu-info]Noms d'ususaris llargs

Hola,

gràcies. Ha estat una bona errada.

El que passa és que jo feia servir la comanda "adduser", i no la "useradd".
Per què?

Segons el man de useradd:

	The adduser program is generally more friendly to use than this one
       and also uses Debian policy conformant UID and GID values, creating
       a  home  directory  a with skeletal configuration, running a custom
       script, and other features. It is more  prefered  than  using  this
       program.

Jo no tinc clar que sigui molt correcte fer un usuari "Perico Palotes", però
ho necessito, ja que aquí s'està plantejant la posibilitat de fer un
"merging" de comptes windows2000 i unix, i això ajudaria molt.

També he de dir que no he aconseguit que em cregui el directori.

Bé, moltes gràcies.

Leo

A Dijous 21 Novembre 2002 11:12, Orestes Mas va escriure: