Re: canviar permisos a directoris // links

On Mon, Nov 11, 2002, Xavi Drudis Ferran wrote:
> El Sun, Nov 10, 2002 at 01:40:25PM +0100, Ernest Adrogué deia:
> >
> Ni idea, has provat (a la desesperada) de canviar l'ordre del noxec i el umask=002 ?

Hmmm... bon intent, però no funciona :-(

No tinc pressa per arreglar-ho, només volia descartar que fos
alguna tonteria. Deu ser alguna cosa del kernel, però no crec
que sigui que han canviat el driver... Resulta que amb la mateixa
versió segons com ho compilis va bé i segons com no. El problema
és descobrir quina és l'opció decisiva.

Gràcies igualment.

--
Ernest Adrogué