sources.list

Hola
Sóc nou en Debian i tinc problemes per configurar els updates de woody. He
copiat el llistat de mirrors  per al l'arxiu /etc/apt/sources.list que
apareixen en la guia d'instal·lació de la revista Mundo Linux amb la qual
vaig aconsseguir els discs de woody però em dona error en la línia que fa
referència als updates :
deb http://us.debian.org/debian dists/stable-updates
Algú em pot ajudar? Podeu dir-me quins mirrors teniu al sources.list ?
Gràcies i perdoneu si no és el lloc convenient aquesta llista.
Francesc Juan