Re: problemes amb la glib

Hola,

Crec que el que et passa és que no tens els fitxers de desenvolupament
de glib. El que tens és el binari necessari per poder executar els
programes, però per poder compilar alguna cosa  que faci servir glib
necessites el paquet libglib1.2-dev

Un petit comentari, suposo que saps que gaim el tens com a paquet Debian
no?

A reveure,

Josep

P.D.: Me n'oblidava, això del prefix vol dir que, quan fas un
./configure la majoria de programes s'instal·len a /usr/local/ però pots
utilitzar el paràmetre --prefix per instal·lar-ho a una altra banda. El
que t'està dient, és que si vas utilitzar prefix al compilar glib (no
sap que vas utilitzar un paquet debian hehe) doncs que posis al path la
ruta on ho vas instal·lar. En el teu cas no cal que facis res, instal·la
el paquet que et deia.