Re: [Docscaliu-info]Configuració de paquets

On Fri, Jun 28, 2002 at 10:10:12AM +0200, lpalomo@tiscali.es wrote:
> Per què, per què, per què? No crec que sigui molt bona idea barrejar sid
> i woody. A més, crec que instal·lar el gcc 3.1 implica moltes llibreries.

El sistema de dependències de Debian i apt-get fa que açò no siga un mal
de cap. Ho seria si tingueres que fer açò a ma, a base de dpkg -i, però
amb apt, pots dirli "vull aquests 3 paquets d'unstable, i la resta de
woody", i t'oblides d'anar darrere de les versions.

> ?? no ho sé com quedarà. He fet el base, i des de ahir al vespre està compilant
> les X i el kde, qt. Però, reconnec que és un rotllo.

Jo realment no veig el tema de Gentoo. Et passes el cap de setmana
compilant, no utilitzant l'ordinador.

> tens raó, i aixó si que ho valoro.

(sabia que açò funcionaria :)

> Evidentment que vaig instal·lat les libqt2-dev, libqt3-dev, etc, i les veia,
> (els .h, etc) però collons, no vaig trobar a cap lloc que despres de fer
> un apt-get hagués de fer un apt-get update!!!! Per què? que no pot fer-ho
> automàticament!!!

Hmm. en el manual ho deu ficar segur. El per què, ja t'han donat alguna
raó en altres mails. A vegades hi ha moltes raons per a voler quedar-se
en unes llistes de paquets d'un dia determinat (encara que ara tenim
snapshot.debian.net per a això també).

> La pregunta aleshores seria:
> que fer, una barreja de woody i de sid, o anar directament a una sid?

Si no tens problema en tindre algun problema greu ocassional a la distro
(es a dir, actualitzes una nit i els mòduls de pam estan tots trencats,
etc), i tens una bona connexió a la xarxa, pots provar amb testing.
Si vols estabilitat, i gcc3.1, jo simplement agafaria gcc3.1 de unstable
i em quedaria en testing.

> Pd per cert, aquest malait webmail no té corrector de català

twig! :)

--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E