Re: [Docscaliu-info]Configuració de paquets

Hola,

a veure com m'ensurto, és el meu primer correu webmail.

>no, no, no! :)

Per què, per què, per què? No crec que sigui molt bona idea barrejar sid
i woody. A més, crec que instal·lar el gcc 3.1 implica moltes llibreries.

>no, no, no!!

?? no ho sé com quedarà. He fet el base, i des de ahir al vespre està compilant
les X i el kde, qt. Però, reconnec que és un rotllo.

>Amb gentoo no tindràs aquesta fantàstica llista de correu, ni les
>aplicacions específiques de la distro en català, ni... :)

tens raó, i aixó si que ho valoro.

El problema que he tingut amb les qt potser ha estat amb el apt-get update,
com havia comentat (l'Esteve) - ara no puc mirar un correu anterior, quina
merda el webmail!!!!

Evidentment que vaig instal·lat les libqt2-dev, libqt3-dev, etc, i les veia,
(els .h, etc) però collons, no vaig trobar a cap lloc que despres de fer
un apt-get hagués de fer un apt-get update!!!! Per què? que no pot fer-ho
automàticament!!!

Si no m'ensurto amb gentoo, tornarem a donar-li una oportunitat a debian.
La pregunta aleshores seria:

que fer, una barreja de woody i de sid, o anar directament a una sid?

No tinc cap interés especial en el kde3.0, ni amb les qt3.0, però si amb
el gcc3.1.

Per cert, algú ha fet servir les open inventor (coin) i les opencascade?
Algú ha fer servir llibreries de col·lisions en entorns virtuals?

Bé, gràcies per totes les respostes.

Leo

Pd per cert, aquest malait webmail no té corrector de català

>Jordi
>--
>Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
>   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux
> Reinos de Leyenda  || jordi@debian.org          || http://www.debian.org/
>
>http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
>
>telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E

¡¡¡ Tarifa Plana Premium Nº1 del mercado !!!
Tiscali, el líder europeo de acceso a Internet
te ofrece el ACCESO MEJOR VALORADO por Computer Hoy
SEGURIDAD y VELOCIDAD en tu conexión
por sólo 17, 99 ? / 2.994 ptas. mes (+IVA)
¡ Descúbrela AHORA ! http://alta.tiscali.es/ahora.jsp