Configuració de paquets

Hola debianeros,

bé jo sóc nou amb això de debian. He aconseguit instal·lar una barreja de
woody i de sid, que era el que necessitava (gcc 3.1, gràcies Jordi).

La meva qüestió és la següent,

he estat compilant paquets deb amb:

apt-get source -b paquet*

i m'he adonat (crec) que tots els compila com si fos un i386. Ja sé, que això
és costum de debian, però jo voldria compilar-los com i686.

He mirat el dkpg-nosequé (no m'en recordo) que et diu la configuració de la
teva màquina, i pots canviar-la, però no hi ha opció de i686.

Per tant, com puc fer amb debian recompilar un paquet des de el source, per a
una màquina determinada, ex: i686?

També voldria saber com catalanitzar la distro. Reconec que amb mandrake és
molt fàcil, i crec que amb debian deu ser igual.

Bé, gràcies per tot, i bé, no sé si em convertiré a la religió veritable
(debian), però ho estic intentant.

Leo

--
Linux User 152692