openoffice

hola.

primer, disculpeu que no faci reply als missatges, però no tinc ben
configurat el postfix, ni temps ara mateix per mirar-m'ho (examens i
aquestes coses..), i quan em descarrego el correu en local, ja no els puc
contestar... :(

l'antoni preguntava d'on em vaig baixar l'openoffice en català. Doncs, de la
pàgina de l'openoffice (http://www.openoffice.org). quan busques per
descarregar-te'l pots escollir l'idioma, tot i que un cop instal·lat, i el
procés d'instal·lació és tot en anglès.. Si es que tots els enllaços van a
la mateixa direcció o simplement per a que te'l baixis d'un mirror més
proper...

o sigui que de català, de moment no he vist res...

vinga, salut!
pau.