Re: MPlayer

On Tue, Feb 05, 2002 at 08:50:50PM +0100, Antoni Bella wrote:
>   Donat que sembla no haber-hi gens de moviment m'he animat vejam si algú ha
> trobat la manera de poder visualitzar els mov de Apple en Linux. -n'hi han
> que si que els puc veure-. Yo tinc el mplayer compilat del cvs amb tots els
> drivers configurats
>
> Codecs: divx4linux xanim directshow win32
>
> però no hi ha manera, em surt una pantalla negre, el so correctament i el
> video s'executa fins al final però sense la imatge.

Hm. Potser és un error del snapshot que vas treure del Mplayer de CVS.
Mai he intentat veure un mov, però potser te a veure amb el driver de
video. Quin has provat? Et funciona amb sdl?

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E