Configuració modem

Hola:

Veureu, la questió es que tinc un modem Trust AE2814 i no he aconseguit
que m'acabes de funcionar mai bé, la cosa es que a vegades quan executo
l'script "pon proveidor" només s'encenenen els leds MR, TR i PWR però l'OH
que es el que s'encen quan hi ha linea no s'encen, aleshores el que faig
es fer obrir el minicom y apagarlo, sense fer res més, i aleshores quan
torno a repetir el "pon proveidor" ja funciona. Com que també em passava
amb Red Hat i ara amb Debian em seguia passant tot i haver fet servir el
pppconfig per configurar la conexió, vaig pensar que poder era que el
modem estava fotut (tot i que l'havia probat amb windous i funcionava)
total que m'he agenciat un modem nou, un CONCEPTRONIC 56ER2 (Linux
Friendly, segons he llegit) i estic amb les mateixes, per les 30 o 40
vegades que he intentat arrancar la conexió, aquest si que arriba a
negociar, pero despres de mantenir la conversa (ja sabeu, els sorollets
pertinents) doncs es desconecta, haig de dir que sento un "pip" extrany
entremig de la negociació (handshacker?). En fi, no se que puc mirar, em
conecto amb eresmas i la negociació crec que es per pap, al menys em
funciona així però no se m'acudeix que més puc mirar, he analitzat el
missatges amb tail /var/log/messages i en el cas del primer només em
dona com a explicació el següent:

Jan 23 17:50:56 debian chat[879]: send (ATZ^M)
Jan 23 17:50:56 debian chat[879]: expect (OK)
Jan 23 17:50:56 debian chat[879]: ATZ^M^M
Jan 23 17:50:56 debian chat[879]: OK
Jan 23 17:50:56 debian chat[879]:  -- got it
Jan 23 17:50:56 debian chat[879]: send (ATDT909250251^M)
Jan 23 17:50:57 debian chat[879]: expect (CONNECT)
Jan 23 17:50:57 debian chat[879]: ^M
Jan 23 17:51:42 debian chat[879]: alarm
Jan 23 17:51:42 debian chat[879]: Failed
Jan 23 17:51:43 debian pppd[878]: Exit.

i en el cas del segon exactament el mateix però despres de la
negociació.

Si us puc trametre més informació només m'heu de dir quina.

Per cert, es el meu primer missatge a la llista, així que salut a tothom
i gràcies anticipades! ;)

--
Jo faig servir programari lliure