Documentacio amb lyx

Bon dia,
	Estic fent documentació en català amb LyX. Faig servir la plantilla
de docbook i tinc forces problemes. Viam si algu em pot orientar sobre com
solventar-los. Faig una petita llista.

1- Si li dic que escric en català la sortida en PDF, HTML... ni es
genera es queixa d'un munt d'errors del jade. Si cambio l'idioma
a anglés funciona perfectament. Els errors són els del adjunt.

2- Al generar PDF a l'inici de les taules em posa sempre ">>", no hi ha
manera de treure-ho.

3- Quan estic a l'entorn code no puc fer tabulacions per identar el
codi. Amb espais ho puc fer.

4- Hi ha diverses transicions d'entorns que deixen massa espai entre un
i l'altre.

5- M'agradaria poder modificar alguns detallets del HTML o PDF generat.
on ho faig?

Alguna suggerència?
On hi ha documentació sobre el sistema que es fa servir per pasar de
docbook a HTML o PDF?
Vaig errat fent servir LyX per fer documentació?
(Si necessiteu veure les fonts del document en LyX m'ho feu saber.)

Gràcies,
Joan

PD: Ah, sóc un feliç usuari de Woody. :) Amb Potato em passaria?