Re: instal.lar debian des del disc dur

On 19/11/2001, Jordi Mallach wrote:
> Però com vas a copiar els cd's al disc dur si només la lectura t'els
> peta? Tens un altre lector?

No, no, no se'ls carrega de cop... és una cosa progressiva. Per això
suposo que a l'altre ordinador que tinc en xarxa no tindré problemes
perquè el lector no té tantes manies.

Per cert això dels cds que havia de ser el "invent del segle" ha
resultat ser un fracàs total. Almenys a mi, se'm esguerren cada tres
per quatre... Si algun dia em trobo el que els va inventar, li diré
quatre cosetes...

> sí, si ho fiques en /usr/local/debian,
>
> deb file:/usr/local/debian potato main etc
>
> deuria funcionar.

És obligatori posar-ho en aquest directori???
No ho puc posar -per exemple- a /mnt/debian???

A reveure,

Robert