Re: instal.lar debian des del disc dur

On Sun, Nov 18, 2001 at 12:27:28PM +0100, Robert Lang wrote:
> Resulta que el meu lector de CD-ROM crema -literalment- els Cds. Així
> que l'altre dia anava a instal·lar no sé què, i em trobo que el CD-1 de
> Debian ja no me'l reconeix (!!!). Els altres 2 com que no els he utilitzat
> tant encara funcionen.
>
> He pensat que podria intentar grabar el primer CD al disc dur (en una
> altre partició) i llavors instal·lar les coses sense haver de fer
> servir el CD cada vegada...

Però com vas a copiar els cd's al disc dur si només la lectura t'els
peta? Tens un altre lector?

> Espero que em digueu alguna cosa, perque no se massa com fer-ho. Suposo
> que amb l'apt li pots dir que busqui els paquets al disc dur, enlloc
> del cd, no?

sí, si ho fiques en /usr/local/debian,

deb file:/usr/local/debian potato main etc

deuria funcionar.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E