instal.lar debian des del disc dur

Hola a tothom,

Tinc un problema bastant crític, a veure si em podeu ajudar....

Resulta que el meu lector de CD-ROM crema -literalment- els Cds. Així
que l'altre dia anava a instal·lar no sé què, i em trobo que el CD-1 de
Debian ja no me'l reconeix (!!!). Els altres 2 com que no els he utilitzat
tant encara funcionen.

He pensat que podria intentar grabar el primer CD al disc dur (en una
altre partició) i llavors instal·lar les coses sense haver de fer
servir el CD cada vegada...

Espero que em digueu alguna cosa, perque no se massa com fer-ho. Suposo
que amb l'apt li pots dir que busqui els paquets al disc dur, enlloc
del cd, no?

Robert Lang