Re: oracle

hola jordi,

si estàs instal.lant oracle 8.1.7 amb el jre que porta el cd ja n'hauries de fer prou per fer funcionar l'instal.lador

respecte la versió 9.0.1 suposo que també el deu incorporar, de tota manera sempre amb el paquet jre .deb de blackdown.org en tindràs prou per tenir l'entorn java sun.

llavors hi ha el problema que oracle bé compilat contra el glibc2.2 i segons la debian release pot ser que tinguis la 2.1.... encara que ja hi ha un patch per sol.lucionar-ho

mira:
http://www.arsdigita.com/ad-training/acs-install/oracle

sort.....

jaume teixi.

On Fri, 16 Nov 2001 10:10:06 -0100 (CET)
"Jordi Valverde" <jordi@eclipsi.net> was typing:

> d'instal·lar la versio 8.x i em va funcionar però no em va crear la base de
> dades.

això és el problema glibc... cerca el patch