el netscape fa el boig

Hola,

L'altre dia em vaig instal·lar el netscape communicator 4.6? i tot
funciona perfectament excepte un petit detall que el fa inutilitzable.

Resulta que quan s'engega intenta mirar no sé què a internet, però
com que normalment estic off-line, es passa mitja hora esperant sense
que pugui fer res. A més per acabar-ho d'arrodonir, al cap de deu
minuts explota i es carrega també el window manager (això és en sentit
metafòric :-). O sigui que només el puc utilitzar si abans he esborrat
el ~/.netscape (però llavors he d'entrar cada cop les preferències!) o
si estic conectat a internet.

Algú sap com solucionar-ho???

Robert