Re: accents amb la rxvt

Bones

revisa el teu /etc/inputrc, hauria de tenir les següents línies:

set input-meta on
set output-meta on
set convert-meta off

i també mira't els locales al fitxer /etc/environment

LANG=catalan

amb certs programes cal fins i tot assignar la variable LC_ALL

export LC_ALL="spanish"
si fos el cas del rxvt o algun altre que et trobis, afegeix aquest export al
+profile del sistema o del teu usuari

Salutacions

ivan