POP abans STMP

Com us espavileu els que teniu un compte en el qual
heu de fer POP abans de STMP?
Jo abans feia servir una guarrada de script que no
sempre funcionava, amb fetchmail i exim.
Pensant que el funcionament demonitzat d'exim (via
init.d) ocasionava errors en el meu script, ara m'he
fet un cacau enorme i, tot i que he posat auto_thaw en
exim, els missatges continuen congelats, tant estigui
exim demonitzat o no.
Una resposta seria fer servir masqmail de woody, però
continuo amb potato ja que no tinc nassos de
passar-m'hi. Seria la primera actualització bèstia que
fes i les meves obligacions no em permeten perdre ni
un moment, en el cas que hi hagués alguna complicació
(apart que tinc una línia de connexió lenta, tot sigui
dit).
Tampoc tinc massa interès en canviar de gestor de
correu: mutt m'encanta, ara que me'l he après, i no
tinc estómac d'aprendre'n cap més, sabent, per altra
banda, que és el més ràpid.
La solució final seria empollar-me el manual de
l'exim, però és un programa que encara no me'l sé,
degut a lo voluminós i tècnic que és, apart que les
vacances se'm acaben i m'espera una carretada de
feina.

Doncs res, moltes gràcies.

Ignasi