Re: KDE 2.2

Antoni Bella Perez va dir:

>   La sempre eterna història de Troll Tech ja la coneixia

la història ja està (feliçment) acabada i resolta: Qt2 són GPL.

> tot i que encara m'estic familiaritzant amb la politica dels paquets
> Debian.

En realitat el problema no era de Debian, sinó -com ja ha esmentat
Jordi- de KDE, que no respectava la seva pròpia llicència i feia caure
en la il·legalitat a qui distribuïa els seus binaris...

> La meva pregunta
> era per a saber si es compilaran els binaris no oficials per a stable,

l'estable és estable i no es toca (tret d'algunes petites revisions per
raons de seguretat). KDE estarà doncs a la propera estable, o sigui a
Woody.

salutacions,

m.

--