[TR] Post-install.sgml

Hola a tots!

Aquí us adjunto la traducció del "Post-install.sgml".

Aquest cop m'ha semblat més adient posar els meus dubtes com a "n.t. notes del traductor", doncs de vegades en fred se'm passen per alt. Totes les notes estan precedides per 3 * per tal d'èsser més visibles i poder-les eliminar fàcilment a la versió final. Espero que aquestes no us resultin molestes, a mi em resulten més cómodes per veure els problemes dins el context ;^).

Bé, als que estiguin de vacances...Quina envejaaa!!!!...jo les agafaré el mes que vé, tot sencer :-P i no sé si pararé gaire per aquestes terres, doncs haig de preparar-me els exàmens de la UOC.

En fí, bona nit i aquí us deixo la criatura...

Ingrid C. Peiró
estudiant de la UOC i Debianera novata

Ingrid24@arrakis.es