Re: de vacances...

Antoni Bella Perez va dir:

>   D'inconvenient només un el format del fitxer és sgml i si li tradueixes el
> codi per a html les eines de conversió sgml no podran convertir el contingut
> als altres formats text, pdf, ps, etc. Com bonament descubriràs/em quan
> alguns dels encarregats de la transformació dels sgml als diferents formats
> tornin de vacances el sgml es un format neutre que s'ha de respectar. No se
> si m'he explicat bé però seria això si fa o no fa. Ara com ara estic fent el
> rescue-boot.sgml, tot i que em té molt ocupat el deixo algun dia aturat per a
> reciclar-me de tanta paraula tècnica.

umm, pau ha parlat només **d'entitats** (com ara els "á..."), no
de les marques html: jo crec que les entitats html son totalment
compatibles amb sgml o, mes ben dit, son realment entitats sgml... o
sigui que no crec que hi hagi cap problema.

salutacions,

m.

--
Miquel Vidal            | http://mi.barrapunto.com/yonderboy