de vacances...

hola a tothom. aquest missatge és per dir-vos que me'n vaig uns dies
fora, i que no podré posar-me en les traduccions. Jo estic traduint el
fitxer inst-method.sgml del paquet boot-floopies, i la veritat és que no
el porto gaire avançat :( . Jo em pensava que era més fàcil això de
traduir. per entendre la idea ja vas ràpid amb l'anglès, però que quedi
bé i llegible ja és un altra cosa (i el tema del vi ja és una altra
història...). en fi,... que m'hi posaré quan torni i a veure com queda.

per cert, jo estic posant tots els accents i caràcters especials amb
à ç , ...etc. Suposo que no hi ha cap inconvenient, oi?

doncs apa, que vagi bé.

salut!

pau.