[Fwd: per traduir]

l'havia enviat només a l'antoni....
--- Begin Message ---
En/Na Antoni Bella Perez ha escrit:
>   Tot teu, entenc que ja el tens.

doncs si, ja l'he agafat. me l'he instal·lat amb el dselect, i m'ha
costat extreure'l (no se si es diu així) amb el tar . La veritat és que
no l'havia fet servir mai. he llegit que servia per dispositius de
cinta, però, el tar aquest, s'utilitza per comprimir estructures de
directoris, oi?

i bé, la cosa important: les traduccions les esteu fent directament de
la versio en castellà, o de l'anglesa? la veritat és que m'ha alegrat
veure que estaven en castellà, però no sé si hem de ser puristes, i
traduir-ho de l'original, o passem d'aquests 'formalismes' :)

i una última qüestió: amb el dselect, he estat mirant-me paquets i
aquestes coses. volia instal·lar-me el postfix per mirar-me'l, però no
ho podia fer sense eliminar l'exim, i viceversa. Ho he provat unes
quantes vegades i no hi ha hagut manera. no es poden tenir aquests dos
programes a la vegada?

vinga, salut!

--- End Message ---