Re: [TR] Welcome

Ingrid C. Peiró va dir:

> Hola gent,
>
> No sé que ha passat però en descarregar el fixer que en va enviar
> l'Antoni Bella Perez se'm va transformar en format htm.No sé si aixó
> pot comportar-vos algún problema.

amb una ullada rapida, em fa l'efecte que només t'ha canviat l'extensió.
Tant sgml com html son fitxers de text ascii. No cal dir que també t'ha
afegit els tipics retorns de ms-dos (per treure'ls hi ha una eina que es
diu 'dos2unix' que neteja l'arxiu).

> Però el text que s'hauria de veure
> està tot traduit i us l'envio igualment en l'únic format que tinc, si
> algú el pot tornar a transformar ja m'ho dirà, si coneixeu algún
> programa que em pugui servir per treballar directament en sgml us
> agrairia que em donessiu alguna referència (tenint en compte que
> encara no he instal.lat el Linux i haig de treballar des del
> Windows,espero que sigui l'última setmana).

notepad.exe

(també hi ha programes especifics i professionals per windoze per a
treballar amb sgml -amb parsers, que llegeixen i comproven el dtd,
etc.-, pero costen diners i no son facils de trobar (per exemple
softquad author/editor). Pero tens prou amb un editor tipus notepad o
qualsevol altre que t'agradi i que treballi amb nomes text (i no cal
dir-ho, tens fins i tot GNU Emacs for Windoze!!)

> Com vaig dir ahir hi ha un parell de coses que no he sabut com
> traduir-les i les he deixat en anglès, ja em direu alguna cosa,
> d'acord?

encara no ho he mirat. Ja et diré algo.

salutacions,

m.