Re: webwml/e/releases/index.wml

Marta.Pla@uv.es va escriure:

> [sugeriment:]
> sempre seran disponibles -> sempre estaran disponibles (una apreciació molt
> personal)

En aquest cas faig una referència tonta a "Converses filològiques" de
Pompeu Fabra, on esmenta la relació de la castellanització del català amb
l'ús creixent del verb estar, exemplificant-se en frases com

"L'aigua ja està calenta"

Això ben poca cosa diu, però em recorda el que em comentava el meu pare,
exemplificant-ho aquí:

8| : Les distribucions sempre estaràn disponibles.
|[ : Les distrbucions no estàn de cap manera!

Relacionant el to de la frase amb la frase de "Com estàs?".

No sé, és la meva opinió; ja deia que no sóc cap literat, tal com es pot veure.

Salut,

Ignasi
--
Debian GNU/Linux    -   Un sistema operatiu per a un
			món millor.