En el poble 2 setmanes o 3

Hola,

Dins de 3 hores agafe un tren a Sogorb, i si tot va be no tornaré fins
Agost.
No tinc ni telefon, ni ordenador ni res per allí, així que en principi
no podré pujar coses al CVS.

Intentaré llegir el correu una vegada a a la semana o així, el que es
pot fer es que una vegada esté un .wml traduit, revisat i re-revisat,
que Mqiuel m'ho envie a mi en privat amb un tag que cante molt, com...

[VERSIO FINAL] foo.wml.

Podria intetar donar prioritat a eixos mails i fer els updates.
Un altra opció es que Jaiem Villate faça els commits, però encara no se
si estarà/podrà. Li enviaré mail ara. En tot cas, no vos preocupeu que
tornaré i les coses acabaràn penjades de la web :)

Sobre els manuals d'instal.lació, Antonio, has agafat els sgml de potato
o de woody? Per lo que em diuen, els de woody tenen pocs canvis però ja
començen a ser diferents que els de potato, així qie potser volem anar
directament als de woody. Els canvis deurien ser poca cosa, així que fer
potato i després woody és viable tb.

Bon estiueig :)

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E