Re: [TR] webwml/english/releases- correccions

miquel@sindominio.net va escriure:
> Podem fer un petit equip de revisors: jo m'ofereixo per a revisar-les
> les traduccions i veig que en carles/isard i l'ignasi tura també poden
> fer-ho perfectament, si volen. Veig tan important traduir com revisar.

Moltes gràcies per l'oferiment. Em sembla bé incorporar-me a l'equip de
revisió. Això sí, explicacions com aquesta en temes complicats

>La qüestió de l'ús de *d'altres*, *uns altres* i *altres* és complexa.

>En aquest cas, com que no està en correlació amb el pronom feble *en*,
>segons Ruaix (_PuntsLa qüestió de l'ús de *d'altres*, *uns altres* i
>*altres* és complexa.

>En aquest cas, com que no està en correlació amb el pronom feble *en*,
>segons Ruaix (_Punts conflictius de català_ Ed. Barcanova, Barcelona
>1989), la combinació *d'altres* només és bona (no pas obligatòria) sí
>equival a *alguns altres*.

jo no sóc capaç de fer-les! Aviso! :)

Aleshores... Si encara se'm vol en l'equip de traducció com ens ho muntem?

Carles Sadurní agafa i revisa el primer text que arriba a la llista
Miquel Vidal agafa i revisa el segon
Ignasi Tura agafa i revisa el tercer

Carles Sadurní agafa el quart...

S'envien les revisions a la llista amb assumpte "[Revisió] /webwml/tal/qual"

I es discuteixen entre tothom que s'hi vulgui apuntar.

Bé, era una proposició tonta. És la primera vegada que estic en un projecte
via correu electrònic. Ja em direu quelcom millor.

> d'internacionalització... A mi ja em va bé, pero em penso que pot
> haver-hi gent que tant li fot les traduccions i que hi trobi massa
> soroll...

Opino el mateix que els altres companys... No sé si estem desafavorint la
incorporació de nous subscriptors per la quantitat de correu de traducció
que s'hi envia... Però sempre em dóna la impressió que els debianistes
catalans som quatre :-?

Salut,

Ignasi
--
Debian GNU/Linux    -   Un sistema operatiu per a un
			món millor.