Re: Edició

josep.roca@uab.es va escriure:

> Be, ho puc fer amb WP de linux, pero no se si servira.

Bé, ara més pensat, sí que seria més convenient que es fes amb text de
UNIX. El text de DOS en màquines UNIX apareix amb tot de ^M al final de
cada línia. Tot i que hi ha programes que sí que treuen els ^M (Vim), n'hi
ha que no (vi, per exemple). Així, si hi ha algun autor que fa servir
aquests programes que no i edita un document que havies editat abans,
pot trobar molests aquests ^M. Lo més segur és que el WP per a Linux
pugui gravar amb text UNIX. Si has de treballar més amb Windows i
el WP per a Windows no et
permet gravar amb text UNIX, jo sé un programa per a Windows que pot
treballar amb text UNIX, que és el Programmer's File Editor (PFE). Aquest
programa és gratis però no lliure, però fa el fet. No és rebuscat, no és
com l'Emacs o el Vim. La seva direcció és
http://www.lancs.ac.uk/people/cpaap/pfe , però si no el trobes ni aquí ni
a Internet m'ho dius i te'n faig arribar una còpia (1 MB comprimit, si fa
no fa).

Que vagi bé,

Ignasi
--
Debian GNU/Linux    -   Un sistema operatiu per a un
			món millor.